Het succes van BALR.

Opgericht in 2013 en drie jaar later al de wereld veroverd. Het succes van het luxe high-end kledingmerk BALR. is ongeëvenaard. De oprichting van het merk door de profvoetballers Demy de Zeeuw, Gregory van der Wiel en Eljero Eila blijkt een gouden zet.

Gat in de markt

De combinatie van voetbal en fashion was nog niet eerder gedaan, althans niet zoals De Zeeuw, Van der Wiel en Elja het hebben gedaan. De heren hebben er vanaf het begin ervoor gekozen om BALR. een luxe en exclusieve uitstraling te geven. Verder zijn de ontwerpen, waarbij de details van een bal in de kleding, petten, tassen en accessoires zijn verwerkt, uniek te noemen.

Oprichters BALR. Drie voetballers uit Nederland.

Oprichters Demy de Zeeuw, Gregory van der Wiel en Eljero Elia.

Voetballers en artiesten dragen BALR.

Het merk is bijzonder populair onder de rich and famous waaronder veel topvoetballers en artiesten zoals, Angel di Maria, Dani Alves, Martin Garrix en Hardwell.  Zij dragen het merk en hebben door het posten van foto’s met hun BALR. kleding op social media, bijgedragen aan de naamsbekendheid hiervan.

Samenwerking met andere topmerken

Iets wat de heren ook fantastisch doen is samenwerkingen aangaan met toonaangevende merken zoals Samsung en Rolex. Inmiddels zijn er ook BALR. horloges zoals de speciale Samsung S3 en het duurdere limited edition BALR. x Rolex Submariner horloge.

Dani Alves in BALR. t-shirt

Vele topvoetballers en artiesten zijn inmiddels fan van BALR. kleding. Dani Alves in een BALR. t-shirt (links).

BALR. kleding en accessoires bestellen

Klik op onderstaande link om jouw BALR. shirt, trui, jas of pet te bestellen.
BALR. bestellen